DE LA CERDA, Maribel. Aprendre a acompanyar la lectura: la formació del voluntariat LECXIT pas a pas. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2017.
Podeu descarregar la publicació aquí.
DE LA CERDA, Maribel. Aprendre a acompanyar la lectura: la formació del voluntariat LECXIT pas a pas. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2017.
Podeu descarregar la publicació aquí.
DE LA CERDA, Maribel. Llegim i divertim-nos plegats!. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2016.
Podeu descarregar la publicació aquí.
GRANÉ, Rita. 5 passos per fer la crida al voluntariat. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2016.
Podeu descarregar la publicació aquí.
GRANÉ, Rita. 5 passos per acompanyar les persones voluntàries. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2016.
Podeu descarregar la publicació aquí.
PALOU, Juli; DE LA CERDA, Maribel; BADIA, Mònica; QUERALT, Enric; RAMONEDA, Amàlia. Tu també pots fer molt per la lectura!: Materials per al voluntariat. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2015.
Podeu descarregar la publicació aquí.
OECD (2012), Let's Read Them a Story! The Parent Factor in Education, PISA, OECD Publishing.
ROIG, Marta. Talonari per esdevenir SUPERLECTORS. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2014.
Propostes divertides i reptes simpàtics per fer de les sessions de lectura LECXIT una experiència inoblidable.
Podeu descarregar la publicació aquí.
COSIALS, Àlex; GUINÓ, Marina; VECIANA, Paula. Feu LECXIT:10 respostes per crear un Punt LECXIT. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2014.
Podeu descarregar la publicació aquí.
BARÓ, Mònica; ALIAGAS, Cristina; GORCHS, Glòria. Com crear un ambient lector a l'escola? Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2013.
Podeu decarregar la publicació aquí.
BADIA, Mònica i LLADÓ, Cecília. Els il·lustrats: una descoberta, diverses veus. Guia per al professorat. Barcelona: Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i acolliment lingüístics, 2013.